Videp Stream

Loading...

Tuesday, June 8, 2010

Seksi Cara Marketing Artis Malaysia Terkini

Seperti sudah menjadi satu perkara wajib...Artis mesti perlu seksi jika mahu laris dalam bidang seni...boleh dikira dengan jari artis wanita Malaysia yang menampilkan penampilan cara Melayu. Mereka ni seperti menunjuk-nunjuk dan bersaing sesam mereka, siapa yang mempunyai buah dada bersaiz 32, 34, tah...remedy pun kurang arif pasal saiz ni...



Ada yang buat tak kisah bila diajukan soalan tentang kerembesan beliau...tayang pusat, tayang peha yang putih mulus...membuatkan remedy pun boleh tergoncang iman...ha ha...seksi atau seksa...? jawab sendiri....seksi di dunia memanglah syurga bagi kaum lelaki...orang dah tayang....dapat tiket free tengok wayang...sambarlah...seperti kucing dapat ikan jawabnya...



Ada sesetengah artis yang melaram seksi ni...kalau diukur dari segi lakonan atau nyanyian memang tak boleh blah...harap seksi jer lebih...berlakon ke bakul...menyanyi ke laut....so..terpaksalah tampil seksi untuk menarik perhatian penerbit drama, filem atau album.yang terkenal dgn sifat hidung belang, mata keranjang (segelintir) beri tawaran....



Saksikanlah wahai rakan2 ku sekalian....keseksian atau keseksaan mereka ini...adakah mereka benar2 seksi atau terpaksa menjadi seksi demi sesuap nasi...remedy simpati dgn nasib mereka...korang pulak macam mana?


Walaupun isu artis seksi ini dah seperti bersarang di Malaysia...saja remedy angkat entri ini sebagai pendapat peribadi remedy sahaja...

Foto ihsan: Pakcik Google

12 comments:

  1. golongan yg harus diselamatkan sebelum kejahilan mereka bertambah.

    kalo diorang boikot israel, diorang patut boikot diri sendiri.

    *aku emo tgk pmpuan seksi, rase nk lempang diorang laju2*

    ReplyDelete
  2. memg menyampah tol tengok dorang tu.

    memalukan hawa. haish.

    ReplyDelete
  3. ish..ish..! memang sexsi tu..! al-kesah.. klu..
    .. ada senang datang le tempat kita orang ey..
    xaturen.com

    ReplyDelete
  4. seksinyaa..
    tapi tak ramai artis2 paham.. bukan seksi yang masyarakat nak tgk..
    kita nak tgk bakat diorang..

    ReplyDelete
  5. tak senonoh btol artis mcm ni
    dorang tak takut ke dgn kes mcm2 skrg ni
    punca!

    ReplyDelete
  6. slm,hai..
    erm..setuju,setuju....dah xder modal dah...
    terpaksa taktik tuh...teruk btul...nilai moral agama dah tak kira...konon up to date,semakin maju sesebuah negara,semakin kurang kain di tubuh...

    ReplyDelete
  7. ini la namanya dunia artis dan hiburan.semuanya dunia dan dunia~

    ReplyDelete
  8. mmg seksi.. twrn berlakon dpt bila seksi.. byk dah citer keagamaan dah skang.. xyah seksi2 nnt seksa kat akhirat sana..

    ReplyDelete
  9. ish2.....artis sekarang............

    ReplyDelete
  10. hehe.. dah tu je aset yg ade.
    mau depa xnak tunjuk >___<

    ReplyDelete
  11. ape kejadah la dey all ni...
    ish2..

    ReplyDelete