Videp Stream

Loading...

Tuesday, June 8, 2010

Seksi Cara Marketing Artis Malaysia Terkini

Seperti sudah menjadi satu perkara wajib...Artis mesti perlu seksi jika mahu laris dalam bidang seni...boleh dikira dengan jari artis wanita Malaysia yang menampilkan penampilan cara Melayu. Mereka ni seperti menunjuk-nunjuk dan bersaing sesam mereka, siapa yang mempunyai buah dada bersaiz 32, 34, tah...remedy pun kurang arif pasal saiz ni...



Ada yang buat tak kisah bila diajukan soalan tentang kerembesan beliau...tayang pusat, tayang peha yang putih mulus...membuatkan remedy pun boleh tergoncang iman...ha ha...seksi atau seksa...? jawab sendiri....seksi di dunia memanglah syurga bagi kaum lelaki...orang dah tayang....dapat tiket free tengok wayang...sambarlah...seperti kucing dapat ikan jawabnya...



Ada sesetengah artis yang melaram seksi ni...kalau diukur dari segi lakonan atau nyanyian memang tak boleh blah...harap seksi jer lebih...berlakon ke bakul...menyanyi ke laut....so..terpaksalah tampil seksi untuk menarik perhatian penerbit drama, filem atau album.yang terkenal dgn sifat hidung belang, mata keranjang (segelintir) beri tawaran....



Saksikanlah wahai rakan2 ku sekalian....keseksian atau keseksaan mereka ini...adakah mereka benar2 seksi atau terpaksa menjadi seksi demi sesuap nasi...remedy simpati dgn nasib mereka...korang pulak macam mana?


Walaupun isu artis seksi ini dah seperti bersarang di Malaysia...saja remedy angkat entri ini sebagai pendapat peribadi remedy sahaja...

Foto ihsan: Pakcik Google